Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 11, 2012
Image Size
5.6 MB
Resolution
3264×4928
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
556
Favourites
44 (who?)
Comments
16
Downloads
30

Camera Data

Make
NIKON CORPORATION
Model
NIKON D7000
Shutter Speed
10/300 second
Aperture
F/2.2
Focal Length
50 mm
ISO Speed
200
Date Taken
Jul 12, 2012, 10:28:14 AM
Software
Adobe Photoshop CS4 Windows
×
Love me not by cian1675 Love me not by cian1675
I was debating putting this in colour or B&W, but B&W won. Which defeats the purpose of me putting Nat's short pink wig on Hew, really. But I like how he looks here. I think his usual wig obscures his right eye too much... Oh yeah, and the clothes here are from Tree Design too. I love the plaid shirt. I have a review of my order from them here: [link] if you want to see. :)

My sister (for some reason) decided to smell the plaid shirt that Hew was wearing previously ([link]) and told me it smelled weird. And when I smelled this new one, it has a similar smell, which caused me to start wondering if it's some smell from the postal office or what...? Cos nothing else in my house has that odd smell. (My sister was jokingly saying, hey, your doll perspired!)

Oh yes, Hew's body (Little Monica type B) is shipping! So it should arrive sometime this weekend/next week.

Hew is a Migi Miho borrowing a Nobility Emotional body.
Add a Comment:
 
:icondragonslayerssdd:
DragonSlayerSSDD Featured By Owner Jul 28, 2012  Hobbyist General Artist
Congrats! :iconlawooplz: This Deviation has been chosen by me as :iconmigidolllovers: Deviant of the Month Feature!:iconwasibimote:
Reply
:iconzetahadrian:
Zetahadrian Featured By Owner Jul 12, 2012  Hobbyist Artist
OMG!!! That's too funny!!! Your sis really has a good sense of humor!!! Perspires from a doll? well well... then I will like to smell it out too!!! >< You are right, this pic is good in B&W. I want to do a B&W too.. but I always feel the pics I took are better in colour, hmm... maybe I'm biased. :P
Reply
:iconcian1675:
cian1675 Featured By Owner Jul 12, 2012  Hobbyist General Artist
Haha, maybe you are biased to colour. I always want to put photos of Dennis in B&W...which is just, sad for him, I guess? Yeah, she was like, o.O!!! Your doll sweated!!! I was just, yeah, right. I think it's just cos the clothes weren't washed before, so it has the smell of the fabric from when it was bought? I know newly bought fabric smells funny too.
Reply
:iconzetahadrian:
Zetahadrian Featured By Owner Jul 14, 2012  Hobbyist Artist
I think I am really biased. I tried a version on B&W and in the end always select the coloured to submission. Give the fabric a good wash and the smell should go off. It may smell after that again, but the nice smell from the washing detergent and then your sis may say, "hey, your resin put perfume on his clothes!" LOL~
Reply
:iconbearvintage:
bearvintage Featured By Owner Jul 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
handsome!!
Reply
:iconcian1675:
cian1675 Featured By Owner Jul 12, 2012  Hobbyist General Artist
Thank you <3
Reply
:iconwill-3:
will-3 Featured By Owner Jul 12, 2012  Hobbyist Photographer
He looks great here! Love the cutting of the wig, can totally imagine if it were a blonde wig. <3
Reply
:iconcian1675:
cian1675 Featured By Owner Jul 12, 2012  Hobbyist General Artist
Haha, yes! I always imagine it as a blond wig when it's in B&W. I'll rather it be a blond wig sometimes, cos the pink is really bright pink, and hard to take photos with. ._. I feel like buying some other wig to cut a similar style, haha. Anyway, long time no see!
Reply
:iconwill-3:
will-3 Featured By Owner Jul 13, 2012  Hobbyist Photographer
Lol! Then why not? =) I think he'd look good in furwigs! /forever biased.
hahaha, yup long time no see.
Reply
:iconcian1675:
cian1675 Featured By Owner Jul 15, 2012  Hobbyist General Artist
Cos no money lor, that's why not. >_< I just spent it on a Zaoll Muse head (with no teethpart though D: I'm probably going to make some with clay or what...) But I'm itching to cut furwigs, really. Hahahah. How's Hisa doing?
Reply
Add a Comment: